sov sov sov

Min dag har varit så att jag somnat på lite olika ställen, tex soffan i vardagsrummet, soffan i mitt rum och min säng.
Låg och lyssnade på musik och så somnade jag, hehe duktigt tycker jag. Är fortfarande trött och HUNGRIG! Klockan är snart 5 och snart dags för middags så inte speciellt konstigt att jag är hungrig. Är sugen på nudlar men det får vell bli pytt i panna eller nått annat som vi har hemma.
Har gjort en ''LITEN'' lista på allt jag ska ha med till Stockholm nästa vecka. Hehe okej den blev lång men tror inte det blir Så mycket att ta med. Jag ska ju ha det som handbagage och så ska jag bara vara borta fredagen och helgen.
Oj oj vad jag längtar, haha, tänk om en vecka så är jag på väg till kalax och ska ta flyget till Arlanda =D Jag kan inte tro det, om en VECKA så drar jag. Då åker jag till pappa. IIIIIH vad jag längtar asså !
Har läst i SOLO idag, MÅNGA GÅNGER, SOLO är fan bäst! Ganska bra att den kom en vecka innan jag åker till pappa för nu vet jag vad jag ska köpa när jag är där borta. Har funderat på en del saker jag tänker köpa i stockholm.

*  Jeans
*  T-shirt
*  fransväska eller nånting med fransar
*  leggings
*  nå söta sockar

yes det måste jag i alla fall köpa så det kan jag ju i alla fall göra då jag är hos pappa.
Ja men nu ska jag i alla fall gå och äta mat och så får vi se ifall jag ids blogga i kväll :)

cecilia



Kommentarer
S A N N A

låter som bra saker sweetie! :*

2009-01-22 @ 19:16:36
URL: http://tanzanit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0