tacos

har precis kommit hem från ica med mamma, vi köpte tacos som vi ska äta till middag idag :)
Mums har inte ätit tacos på jätte länge känns det som. 
Orkade inte hyra en film som jag hade tänk tidigare, men det får vell bli att se nått som visas på tv;n i kväll eller nån film som man sett 100 gånger.

Jag har nånting i mitt öga som stiker till så dära ni vet som ett knott som farit in i ögat, men det kan ju inte vara ett knott för det är ju vinter och 7 helvetes kallt nu.
Ja ja det far vell bort om en stund antar jag.

Trevlig med ganska många som komenterar, gahh jag älskar att få komentarer dåliga som bra, fast hälst bra så klart :)
Men nu ska jag gå ner och hjälpa mamma med att fixa klart tacosen och så bloggar jag nog i kväll

cecilia 


Kommentarer
Marielle

Glöm inte tävlingen! Du kan vinna priser till ett värde av 500kr! Gissa bilden... Kram :-)

2009-01-02 @ 17:14:39
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Denise

Åh vad sugen jag blev på tacos nu, ska nog också göra det ikväll :)

2009-01-02 @ 19:07:54
URL: http://naztysbunny.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0