Tisdag

Ja nu sitter jag hemma igen, bu hu har ont i halsen och hostar. Åhh jag vill åka till skolan! Idag är det ju slöjd och jag skulle ju jobba på min tröja som jag gör i slöjden. ASSÅ NEEEEJ!! Jag vill inte vara sjuk, morr på min hals.
Ja men idag ska jag i alla fall städa mitt rum *STOLT* haha. Jag har fan inget annat för mig så det blir till att städa idag.
Bakom datorn kommer att bli svårast för jag har min dator på ett bord med hjul och dom hära hjulen är lite cp.
Och då jag rör på bordet så brukar datorsladden åka ut från väggen, sjuk irriterande säger jag bara.

Ja en sak om headern  jag ser konstig ut på bilden men det får vara såhära ett tag nu orkar inte ta en massa bilder och göra en header, kanske fixar en innan jag åker till Stockholm nästa vecka men annars blir det efter det.
Jag menar ofta jag orkar sminka mig då jag är sjuk, bara för att ta en bild till min header, haha varför jag har mina ''snygga'' pilotbriller ¨på mig är för att jag är blond på mina andra hedars och så fixa jag den igår bara för att Tina skulle få fixa den. Och då orkade jag inte sminka mig, men tyckte det blev ganska bra i alla fall, får bli nån dag då jag fotar lite. h3h3, min hals är elak jag hostar helatiden. Jobbigt säger jag bara.

Ja, men nu ska jag dra upp dammsugaren och börja städa, fixa lite och typ så. Måste äta nått också vet inte riktigt vad det blir, får vell hitta på nått. Får vell bli det jag åt igår ris, kassler, och tomater+gurka. Japp det får bli så. Vi har vell nå mera grönsaker i kylen får ta och äta det nu när jag är sjuk.

Nu ska jag i alla fall kolla runt på en massa bloggar och kolla lite, en del bloggar kan vara fruktansvärt tråkiga tex som jag hade innan ingen snygg header utan bara designa headern, och bara en massa TRÅKIGA inlägg.
Är rätt trött på en del bloggar som skriver på ''fjortisspråket'', tex, sry = sorry, idah = idag, dt = det, tkr = tycker, ta't = (tex) tagit det lugnt, emorn = imorgon, är så trött på folk som skriver så. Jag menar vad FAN gjorde ni på svenska lektionerna ? Lär er stava omg har hittat typ över 50 bloggar som skriver såhära, så jävla jobbigt. Visst jag fattar ju vad dom menar osv. Jag menar ifall man ska använda förkortningar i bloggen som är  snyggt att ha och ser inte helt fuckt upp så kan man ju använda, omg = o my god, tex = tillexempel, osv = oavsettvad. Ja men det är ju inte så att jag säger att dom som skriver på ''fjortisspråket'' måste sluta skriva så men jag tycker JAG TYCKER att det ser helt dumt, fult, konstigt ut. Men ja ja nu ska jag i alla fall gå.

Kram på er :)

 
Bild från i söndags då jag åt voffler med en massa trevligt folk :)


Kommentarer
Amanda

men osv är ju och så vidare :p

2009-01-24 @ 00:29:55
URL: http://amandanyberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0