Torsdag

Tråk tråk tråk, och ännu mera tråk. Har spenderat min dag genom att gå i skolan driva med allt folk och åka hem och tråka som fan.

Okej lite om skolan, jag var helt hyper på slutet av dagen så heöt plötsligt så slängde jag mig på en bänk och så satte sig Emelie och Tina på mig, haha vet ni hur lätta dom var, dom vägde typ 5 kiloa så 10 kilo satt på min rygg och tyckte det var jätte kul. Haha, Tina fick en kondom av Alexander och den hade vi kul med gick tillexempel in i 7:5s klass rum och höll upp den och frågade ''Jag hitta den hära kondomen här utan för vems är det ???'' massa asgarv och ett par stirrande ögon och ännu mera asgarv. Ja men ganska lugn dag, ska jag vara ärlig så länktar jag till skolan. Allt är mycket bättre på högstadiet, lektionerna, vännerna, lärarna (en del i alla fall), rasterna. ALLT ! Ja jag är serriös då jag skriver lektionerna, dom är fan roliga. Mycket änklare att lära sig osv.

Ska i alla fall gå och käka nu och sen fortsätta lyssna på min cd bok, blir vell att gå och låna en till cd bok i morgon på biblan. Eller så får man vell ta en av dom man har hemma. Hör av mig senare i kväll i alla fall, pöss och sköt er nu i kväll ;p

cecilia


Kommentarer
tina

HAAHH ;D

2009-01-15 @ 20:17:17
URL: http://uddamaludda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0