TORSDAG !

Okej idag är det dags ! Idag åker jag till stockholm, gu vad jag längtar asså ! :D
Skoldagen inget att prata om det den var som en vanlig skoldag eller nja eller jo förutom att jag längtatde att skoldagen skulle ta slut och jag skulle få åka hem och sen till kallax flygplats :)
Yes, men nu har jag sprungit runt i huset och letat en massa saker, tex kamera och sånt, blä min resväska är förliten för en HEL HELG ! :o
Måste packa om men vet inte ifall jag orkar, men fan eh skit samma jag orkar inte får typ ha nått i väskan :p
Hehe men omg jag kommer sakna en massa roligt folk! Blev en massa hejdå och ha det bra och kommer sakna dig och sånt bla bla bla. Han inte säga hejdå till alla men fan vi ses på måndag :)<33
Nej nu måste jag fortsätta att packa och fixa, vi hörs hejdå <3

cecilia
 hejdå boden :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0