tråkigt

yes nu har jag tråkit som fan, vill inte vara hemma vill vara med nån haha fast igentligen så går det ju inte alla har ju slutat för dagen, klockan är snart halv 4. Fan vad jag har tråkit asså. Har gått runt hela dagen i mjukis braller vitt linne och mammas stora blåa fleés tröja. Mysigt mysigt men fan vad tråkit jag har haft, omg ni fattar inte hur tråkit vill att mamma ska komma hem så att vi kan åka på apoteket och köpa hostmedicin till min ONDA hals. Den är riktigt elak mot mig, ska i alla fall äta glass nu och så typ leta efter nån film att kolla på.

Sex and the City i kväll i alla fall och Lipstick ljungel, kul att se det :)
Hehe japp kärlek till SATC och Lipstick Ljungel, fan bäst <3 Ja hur har eran dag varit, hoppas den har varit bättre än min i alla fall, jag menar jag hostar hela tiden och har ont i halsen. Fan vad jag längtar efter alla söta kompisar, längtar faktsikt till skolan också japp jag är sär som säger att jag längtar till skolan, men vad vem bryr sig ? ;)
Mohoho, måste faktiskt ner nu och äta glass för annars dör min hals usch det gör så JÄVLA ont i halsen.
OMG, ja men ha det bra nu sötungar <3

FÖRESTEN MÅSTE TJATA LITE PÅ TINA ATT HON SKA FIXA MIN ÜBERTRÅKIGA BLOGG, HAHA :D<3

cecilia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0