tråkigt

Har inget som helst att göra, vill se film men det finns inget att se, men vill inte sitta vid datorn för det är tråkigt
Jag har problem jag vet, kan inte ens bestämma mig för vad jag ska göra. Hrmm ja ja man kommer vell på nått antar jag.
Asså åhh jag kommer dö ! Emeliew har åkt till pajala nu och Frida och Mia är inte hemma dom är hos Fridas mamma. Så blä på dom som inte är hemma.

Har kollat i H&M katalogen, LÄNGTAR tills mamma får lön om jag säger så. Haha, men jag hittat en massa saker jag vill ha och dom är ju viktiga, enligt mig. Men sen kan jag ju använda mitt presentkort men jag gillar liksom inte att shoppa i affär jag får PANIK av allt folk och att stå kö vill jag inte och sen hur kul är det att springa omkring och leta grejer med en massa kläder i händerna efter ett tag blir ju det ganska tungt. Så helst shoppar jag via Internet men där funkar ju inte presentkortet tyvärr.

Men ska gå ner nu och käka lite glass eller göra milkshake och kolla på en film blir vell Hip Hip Hora eller nån annan bra film.

cecilia


Kommentarer
Mikaela

har du tråkigt? jag med.. faktiskt. Oh vad gott med glass. men vad gör du då:D?

2009-01-02 @ 21:27:38
URL: http://mikaelahamze.blogg.se/
Fredrik *Frisören

Hoppas du haft en nice fredagskväll..

2009-01-02 @ 23:13:49
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0