trallalalaa

Hej, vad har ni gjort idag då ? jag har faktiskt bara sovit och lyssnat på musik, trevligt trevligt.
Har inte orkat sminka mig idag så har sett förjävlig ut. Haha och ändå så drar på Ica med mamma för att handla mat.
Blir riktigt mumsig mat idag, fisk (lax) och potatis, MUMS. Det är så jäkla gott asså. Hör nu att mamma har börjat duka.
Hehe det är det strax klart tror jag. Har tänk göra en ny header, eller haha jag har ju gjort rätt många men jag ska göra en ny som jag ska be Tina sätta in för nu är jag less på den jag har nu.

Åh herre gud!
Nästa vecka så är jag hos pappa och vi är vell på väg från IKEA eller har precis kommit hem från IKEA.
Omg jag längtar så himmla mycket! Ska kolla på nå skor därborta och nå nya jeans och lite grejs. Yey nästa vecka på fredag medans alla andra är i skolan så är jag i STOCKHOLM och shoppar! Det känns så jävla bra att lämna alla och bara åka till pappa och umgås med han. Som jag sakt innan ska jag försöka blogga då jag är därborta, men det kommer nog vara lite svårt för jag träffar ju nästan aldrig min pappa och då vill jag ju ha varenda sekunde med honom.
Men jag LOVAR att det kommer att komma upp MINST 1 inlägg, för annars blir jag lessen ifall jag inte får blogga :)

Hehe men nu ska jag gå och hjälpa med det sissta till maten och så får vi se vad som händer i kväll :)
KRAM!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0