Viva La Bam sesong 3-4 ;)

Öhh ja, ska uppdatera min dag lite.

Direkt efter att jag hade lagt in första inlägget så åkte jag och mamma och solade och köpte mat och hälsade på min morfar. Är vell sisådär ganska brun nu. Vill ju vara hyfsat snyggt brun till sommaren. Inte så snyggt att vara likblek eller vad tycker ni ? Tror också att jag ska sluta använda brunkräm fast kommer nog att bli svårt.
Sen jag har kommit hem så har kollat Viva La Bam. Haha nu är jag på 4 sesongen. Bara så ni vet är Bam Magera helt sjuk i huvet. Men så jävla frän. Om man skulle gemföra min plast lille bror och Bam är det inte MYCKET skillnad mellan. Dom för dom är typ lika galna. Haha jag är arg på min plast lille bror för att han är helt galen. Det är helt sjukt asså.
Ska kolla klart Viva La Bam och sen så ska jag vell kolla nån annan tv serie eller film.
Käkade potatis gratng och kött till middag, mumsigt det dära. Har inte ätit det på länge.


cecilia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0