blir så less på henne ;s

Åhh jag är så less på ''henne'' asså sa snälla sluta klaga och kommentera hur andra ser ut, har du kollat på dig själv den senaste tiden? Jävla benrangel :s

Är så jävla less på att vara hära på landet, dåligt väder, och inget att göra och ..........

3 saker jag hatar är...
* Överklass n0ller
(fyfan en som TYVÄR är i våran släkt håller på och bah ''ja men norrlänningar måste ju vara helt dumma i huvudet, super hela tiden. Och du måste ju flytta därifrån för du kan ju inte prata normalt för norrländska det är så fult, och blablabla ;s)
* Idioter, jag antar att ni fattar vad jag menar??
* Utseendefixerade människor, som ska hålla på och bah åhh hon är så fet och han är så fet och usch hur hon ser ut!

Jag vet att jag kommer låta som en morsa nu men jag tycker fan inte att man ska kolla på hur nån ser ut utan vad den personen har inom sig.
För jag struntar helt i hur personen ser ut, för jag vill inte vara kompis med nån som är snygg men är så jävla elak.
Då är jag mycket mer med en som är skit ful men är jävligt snäll.

Men annars då vad har jag gjort? Öhh inte ett skit, jo igår så åkte ''hon'' till IKEA, men jag och pappa och Balto stanna hemma, lekte en massa med Balto och tog bilder, visar dom senare för kan inte hitta USB kabeln.
Men så fort jag hittat den så kommer det bilder, antigen i det hära inlägget eller i ett nytt vi får se antar jag ;)
Men bilder lovar jag ska komma upp :)
Men nu ska jag se ifall man kan få nå Lunch eller ifall det blir ''nej men kan bli fet av att äta'' jag är så less på det så vill bara in till Stockholm och bara gå i Kista Galleria och kolla i affärer, älskar Kista Gallerian  :)
Nej nu ska jag gå, pusspuss :)


 
är det det hära du kallar vältränad och äter rätt, ja men visst =D
tycker synd om bruden på bilden.


Kommentarer
sandra

du vet väll hur man stoppar en ett youtube klipp? sen ändrar du storlek där det står "height 344" på båda ställerna så kan du testa olika storlekar :)



hoppas du fattar xD

2009-07-22 @ 13:44:15
URL: http://ssandraniilsson.blogg.se/
ffeliicia :)

hur länge ska du vara i sthlm ? :) , själv ska jag dit igen i augusti hihi :D



pussåkramar , fiffi <3

2009-07-22 @ 15:31:59
URL: http://feliciamcmurry.blogg.se/
Du vet vem =)

Ta det bara lugnt lillgumman. Försök att inte bry dig. Gå undan ist. Världen är full av dumskallar. Man ska inte ödsla tid på att bli irriterad på dom. Här kommer en bra sak att tänka på: "Glädjen i dina ögon tar kraften ur din motståndare"!! Så le å skratta så mkt du orkar!!!! Kram

2009-07-22 @ 16:29:44
Anonym

'' Jag vet att jag kommer låta som en morsa nu men jag tycker... ''



jag började med säga det. ;>

2009-07-22 @ 17:23:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0