Every time I see you oh I try to hide away

Ja igår så åkte vi ju med båten till Åland och tillbaka till landet.

Asså ta åksjukepiller före, asså resan dit var hemsk, asså folk trodde jag var full, för jag var så jävla åk sjuk.
Haha och det gjorde det inte bättre av att vi satt i baren, haha då jag skulle resa mig upp så höll jag fan på att ramla omkull för jg var så jäla snurrig, haha min knasiga pappa frågade ifall jag hade snefylla och ifall jag hade druckit mest dära, haha jag började undra ifall dom hade blandat ner nånting i min cola som var så starkt.
Men annars då?
Vill göra om det hels NU :)
Det var jätte kul, dom hade sånna dära spel grejer som dom har på Engelska filmer där dom är i Las Vegas.
Kan inte förklara vad det är, men sak samma :)
Spelade på en sån iallafal och jag van hela tiden nästan, *HAPPY FACE* =D
Och deras TaxFree var ju grym asså, synd att jag mådde så jävla illa då så jag bara ville spy då pappa frågade ifall jag ville ha nånting. Hahah xD
Men jag gör gärna om det med ett åksjukepiller, haha :p

Men ingenting har hänt idag. Åker in till stockholm i morgon och på Tisdag tar jag flyget hem.
Jag hör av mig, pusspuss :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0