glömde lösenordet

haha japp, jag har glömt mit lösenord men mamma gick in på min sida hemma och så fixade vi det så nu har jag bytt till nått änklare så jag kommer ihåg det, haha fan vad klantigt att glömma det xD

Men iallafall, har hunnit varit på Gröna Lund och åkit en massa eller nja en massa, det skulle inte ha skadat ifall det inte var så mycket folk så man fick vänta i 30 min innan man fick åka.
Men jag och pappa hen faktisk åka

* Häxkvasten (mjukstart)
* Frittfall 2 gånger, och andra gången vi skulle åka så vare i sånna dära stolar så lutar fram och fyfan säger jag bara, haha mitt hjärta typ stanna ju xD
* Jet Line 2 gånger
* Katapulten 1 gång för den gick sönder hela tiden haha.
* Insane 2 gånger, haha den var ROLIG jag och pappa var upp och ner hela tiden, hihi det var jätte kul :D

Har hinnat shoppat också, har bara shoppat ett par shorts och ett randigt linne, en solkräm och vatten, juste popcorn också, höhö?
Haha men jag har faktiskt sett Hary Potter och Halvblods prinsen, hah ja vad ska man säga? Den var vell inte så bra?
Men jag har ju aldrig varit mycket till Harry Potter fan, det var vell till första filmen då man var kär i Harry Potter, haha :)
Men slut pratat om Harry Potter, den fördrev tiden helt änkelt.
 Har ju hunnit badat i havet också, haha okej jag badade fötterna, haha det var vell mest Balto och pappa som badade, haha jag kastde stenar i vattnet och allt sjögräs som flöt upp kastade jag på Balto, haha kände mig som en liten unge, hihi xD

Idag tror jag att vi far ut till min farmor landställe. Men vi får vell se hur det blir med den saken, har jupengar kvar som jag vill handla upp för, haha kom just på att jag har 2-3 persentkort med mig, haha.

Men kanske lika bra att spara dom antar jag :)



älskar låten asså :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0