I'm Not Going To Spend My Life Being A Color

Igår när jag kom hem så åkte jag och mamma hem till oss och så vilade jag lite och dampade runt i lägenheten.
Och sen åkte vi in till stan och köpte nå grejer till nån unge :p
Men sen gick vi till Dagoberts och köpte mackor, kyckling med curry like always?

Hihi, så vi åkte hem och åt det, och fyfan vad gott det var xD
Åkte sen in till stan och mötte upp Karro och Fanny, vi cyklade runt och visste vell inte vad vi gjorde :p
Men vi åkte till björns och satt på Karros altan och pratade en massa. Blev ganska arg på 3 personer antar att Karro och Fanny fattar vilka.
Men vi tog det bara lugnt, vi vaknde vid 10 tror jag, jag och Fanny åkte vid 11 tror jag?
Men hon skjutasade mig iallafall till badhuset, tack :)

Idag tror jag att jag ska umgås med mamma, så ni får ha det så bra :p

PussPuss!



Kommentarer
lantz

haha ja mena! ; )

2009-07-29 @ 17:23:52
URL: http://saralantz.blogg.se/
sandra

aa ;b

2009-07-30 @ 02:56:08
URL: http://ssandraniilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0