INSPIRATION

Inspiration från Karolina.


Vet inte ifall det är fusk eller äkta päls men tror inte att det är äkta, tycker den är rätt cool och udda.
Men har inte tänkt köpa den känner att det inte är min stil, men den är jävligt cool.

Skorna har jag letat efter länga sen innan sommaren började, så funderar på att köpa dom, och nu kommer det säkert vara men åhh vad Wannabe Karro, jävla tönt lalal :) Men jag antar att ifall det finns flera exemplar och jag tycker dom är fina så ska jag ju köpa dom? Tror bara att Karro skulle bli glad ifall fler än hon tyckte dom var fina =)



899 kr kostar dom så jag måste vell vänta ett tag, men nån dag så ska jag ha båda skorna hemma.
Är kära i dom, men det är ju det att jag inte vet ifall dom klarar av snön sen när det blir vinter.
Hrmm, men som jag sa nån dag innan 2010 är slut ska jag ha båda skorna hemma :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0