packar och fixar

Har hållit på hela kvällen med att ta fram kläder och lägga massa kläder i tvätten.
Åker till stockholm och tar det lugnt, ska vila upp mig och umgås med pappa och busa och bada en massa med min lilla vovve, saknar pappa och min lilla vovve som fan asså :)<3

Men hela min soffa är fylld med kläder och det ligger lite i tvätten också.

Det är ingen bestämmd tid hur länge jag kommer vara i stockholm. Men jag antar att jag är borta i mera än 1 ½ vecka i allafall. Skönt att slippa boden men kommer sakna endel. Men endel är det fan bara skönt att slippa se ett tag.
Det kommer vell antagligen vara mera varmt hära eftersom att stockholm ligger nära havet och då blåser det ju.
Hrmm, men hoppas att det blir jätte varmt då jag är i stockholm så jag blir brun och fin och så att man kan bada en massa.

Kommer ihåg då jag var dära förra sommaren, då cyklade jag och min farmor en dag bort till nån kiosk för att köpa glass och så var den stäng och det var jätte varmt ute och min cykel var jätte trög och då vi var typ nästan vid min farmors stuga så sa hon att man skulle växla på pedalerna, haha TASKIGT!!

Igår så köpte jag en ny necessär, haha den e så jäkla söta asså. Inte för att den är speciellt märkvärdig men jag tycker ändå den är söt, och idag köpte jag ett par gula shutter shades, men bilder kommer för jag orkar inte ta nå kort idag :p
 Har kollat på H&M idag och så hitta jag en så söt topp så jag kommer nog köpa den då jag är i stockholm :)


299 :- är den helt klart värd, eller vad tycker ni? :)



Kommentarer
Anonym

jag hittade dom på marknaden i stan!

och tro mig, jag kommer inte använda dom så speciellt seriöst ;)

2009-07-13 @ 18:23:27
URL: http://elinabokvist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0