4 dagar till frihet :)

åhh kan ni fatta det 4 dagra kvar till friheten !
Kan ni fatta att jag längtar? Slippa alla lärare i 10 veckor utan deras jävla tjat och babbel, slippa att gå upp på morgonen klockan 7 och fixa sig innan skolan.
Kan ni fatta att jag längtar tills på fredag! Ni som vill komma :)
Vars? ; Hildursborg
Vilken Tid? ; Klockan halv 9
Vilken Dag? ; Fredag :)
Och nej mamma du får inte komma ;p
 

Men ja vad hände idag? Inget speciellt, blev vell som en vanlig skoldag antar jag :)
Inte mycket att säga alltså. Men beställde från H&M idag iallafall, hihi.

Men nu ska jag faktiskt gå och sova för är JÄVLIGT trött även fast klcokan bara är halv 10, puss på er söta läsare :)<3


alder ;p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0