BODEN ALIVE

Yes, Boden Alive var grymt asså :D

Träffade massor med folk, umgicks med massor med folk, åkte en massa, var ute sent, skrattat och varit arg, men mest JÄVLIGT glad. Längtar till nästa år, ÅHNEJ jag skulle ha varit dära idag och sakt hejdåå till en kille jag Sandra och Amanda träffade, han hette Tobis och stog där man skulle kasta pilar brevid Break Dancen, han var jätte snäll, och jag skulle få en sån dära PlayBoy kanin av han idag, åhhh fuck att jag missade det, men jag fick iallafall en kram av han igår, för jag sa att jag kanske inte kunde komma idag. Men jag hoppas han kommer nästa år för då ska jag vinna en sån dära kanin, haha :)


sandra och felicia :)

star dance

jag och HÄSTEN :D



fanny och amanda

fiffi, lollo, sandra och amanda

jag höll i 5 st tunga väskor xD

på olivers :)

jag älskar BODEN ALIVE :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0