F R E D A G ♥

haha den hära helgen kommer bli så bra, för på måndag så är det sissta veckan och sen har jag sommarlov på fredag, inte lite jag längtar ? :p

Ja men jag blev väckt klockan 6 i morse, haha LITE trött jag var! Åkte med mamma till hennas jobb och jobbade dära och sen vid 12 så skjutsade mamma mig in till stan, och så lämnade jag pengarna till min lärare och sen efter det var jag med Karro satt och snackade en massa tills hennes buss kom, fan vad kallt det har varit idag :o
Men då jag kom hem så satte jag mig vid datorn och lyssnade på musik och typ tog det lugnt, sen ringde Kusin och frågade ifall jag ville följa henne till stan så då gjorde jag det, och hon shoppade kläder till avslutnigen ;))
Vi träffade Nordan och fan vad jag garvade för han lekte att hans cykel var en moped, h3h3 xD
Men nu är jag hemma och ska vi äta och sen åker vi nog och hälsa på mammas kille:p

Men nu ska jag se ifall det blir nån middag idag, man vet ju aldrig :p
haha kram på er ;-***


haha ;-***

 



Kommentarer
C U I T E L I N N E A

fin blogg!

kommentera gärna min blogg! <3

2009-06-05 @ 18:26:39
URL: http://cuitelinnea.blogg.se/
rebecca

Fin header du har !:)

2009-06-06 @ 12:00:20
URL: http://gloriaorebecca.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0