jag åkte med studenterna :)

idag hare varit jävligt chill, skolavslutning på morgonen och efter det var jag med en massa folk inne i stan och väntade på att studenterna skulle komma. Först kollade jag och Flisan bara men sen kom galna Nea och så typ spelade dom nån låt där dom pekade på oss och frågade ifall vi följa med dom hem så vi jags krek till dom bah; ja men självklart :D Och så slängde vi pussar till dom och typ dampde. Men sen då dom skulle in till stan igen så hoppade jag och Nea upp på deras flak och stog upp hoppade och skrek och skrattade, ''och dom dära coola brudarna hur gammla är ni själva är inte lite för gammla för att ens stå dära upp när tog ni studenten för typ 20 år sedan vi lever livet och visst kallas oss små fjortisar men det är fan bara kul :)''
Men ja iallafall sen hoppade vi av på björknes för då åkte dom inte in till stan igen, och Flisan och Nea åkte hem och jag gick till hildursborg och hämtade min cykel  och åkte hem, blir nog att åka in till stan igen ikväll, ahha vad kul ifall jag skulle träffa nån av dom vi åkte med, dom var värsta snälla :D
Men fan den dummaste frågan var hur fan vi kom upp på flaket, haha men hoppade upp. Och så vare en kille som sa att han inte kom ihåg när vi hoppade upp och jag bah du kommer nog inte komma ihåg så mycket från den hräa dagen :)
haha, men fan vad snälla dom var, hjälpte oss upp och typ var bara glada att vi ville vara med och sjunga och hoppa med dom :)
 Men nu ska jag iallfall äta middag och sen blir det stan :)

lägger in bilder senare :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0