vattenkrig och bada i ån :)

asså det ända som är värt att skriva om är vattenkriget och när Karro och Jenny hoppade i ån brevid skolan.
haha, fan vad kul det var. Har gått barfota nästan hela dagen så det blir till att tvätta ''tassarna'' sen :)
Men jag orkar inte skriva nånting för jag antar att alla vet hur ett vattenkrig går till, men dom hade iallafall sprungit in i skolan och hämtat sopkorgar och så fyllde man dom med vatten och hälde över nån stackare, haha jag hade JÄVLIGT tur för jag blev bara blöt på ryggen. Slutade med att lärarna fick SYK på dom som höll på att leka och att dom skrek och blablabla :p
Kan också säga att en ''brud'' i min klass startade brandalarmet idag och nu ska hon betala 3500 kr till skolan, haha fan vad ägd hon blev dära ;D

Men här kommer lite bidler iallafall :)

  
bild 1; jenny och karro innan Jenny doppade sig :)<3
bild2; karro :)<3 
bild3; jennys böcker/papper xD



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0