12;40

Idag IDS jag fan inte blogga nå mycket, haha måste fixa mitt hår, det är typ fortfarande färg i hårbotten, inte kul men det försvinner med shampoo, haha då jag såg mig i spegeln i går då håret hade torkat så såg jag att min hårbotten var alldelses blå xd HAHA så jag stog i 1h i duschen och tvättade håret, haha omg löddret från shampoot var typ lila xD HAHAHA, har tvättat håret idag igen måste nog göra det i morgon också men just nu IDS jag fan inte ;s

Idag blir det nog att åka och Bowla för att min moster fyller år och typ nått sånt, får ju fet dissen av Miah och Fridaw, den tackar man för ;-)

Jao, men nu ska jag typ fixa DVD som är helt fuckt up, morr, sen får vi se vad jag gör. 

ceciliaaaa


köp fan inte denna hårfärg! Den är helt seg xD 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0