det luktar bulla

Jag och mamma har bakat bullar idag, var är det 6 st plåtar med bullar kanske mera?
Asså fasiken vad det luktar gott nu, haha, det riktigt stinker bullar nu.

Skola i morgon borde nog läsa i boken som man ska vara klar med i morgon, 4 st super långa kapitel kvar av den hämska boken, asså vi måste läsa en bok om Fantasy det värsta jag vet, en massa drakar och onaturliga saker, jag kan sträka mig för att se Harry Potter filmerna och Eragon men där tar det stopp och läsa en jävla bok om Fantasy nej tack?
Men jag har inget val måste ju läsa klart den, ska ha läst ut den I MORGON ;ss *mummel, hrmm, grrrr, morr*

Vet inte riktigt vad det blir för mat, antigen ungspankaka, eller gryta eller nått annat.
I kväll blir det att stanna hemma och läsa ut den dära jävla boken, typ se Sex And The City eller Beck.
Ifall det nu är nå Beck, HA.

Men nu ska jag gå och kolla så att inte bullarna bräns ;b

PÖSS<3


bullar ;D


Kommentarer
Anonym

2009-03-16 @ 18:58:32
URL: http://ss
Anonym

BULLLA :D <333333333333333333333

2009-03-16 @ 18:59:05
URL: http://ssandraniilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0