fixx fixx

så nu har jag duschat eller ja jag badade badkar, haha jävligt flummigt men jaja :p
Har lagat mina jeans nu, blev ganska bra faktiskt :)
Haha, nu är det ju bara det att jag sydde lite segt så ja man får vell hoppas på att ingen kolar på mitt ass och ser hur cp jag sytt, haha (a)
Well, har suttit och kollat tv och smsat med en massa folks, har haft ganska tråkigt men jaja, får vell ta ochhitta på nått att göra sen i veckan, haha jag tnker FAN inte slöa en hel vecka.
Kanske att man far med Mia och Frida nån dag til pagla och åker pulka? haha fasiken vad kul det skulle vara, och så ska jag vara med Tina nån dag också, hehe vi får se vad vi gör då :)
Ja men jag kommer nog inte vara hemma så mycket ifall jag fixar det så, haha :p


Kollar på The shaggy dog, haha värka ganska kul och VÄRSTA söt hund också :)
Ska nog se den ett tag och sen börja packa ihop mina saker, hehe.

Planet landar vid halv 10 på KALAX och är vell hemma då vid halv 11? haha hör av er då ;p

ceciliaa




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0