Fredag = Helg

Heyy, har tänk göra en ny header, börjar fatta hur man gör tror jag ;b HAHA
Har suttit i två dagara och fixat en header åt Lisa, kolla in på hennes blogg? www.lisakamlund.blogg.se
Ska börja på min snart i alla fall.

Idag så fick jag sovmorgon, fick gå och leta efter Lina och Emma i 10 min och sen efter Karro och Jenny i 10 min -.-' haha
HItta dom efter ett tag ialla fall, yes, på NOn så fick jag 6/6 på läxasaken, jätte nöjd och fick beröm av läraren på Kemin, haha STOLT :D
Sen har vell inte hänt nå mycket, men då jag och KArro Fanny och Jenny satt på en sopkontainer och soalde så började en massa killar att kasta snöbollar mot oss, tasikigt, fast dom träffa bara en gång men det var på stackars Karro. ;/
Men efter skolan så följde jag med Miah hem och var med henne och Fridaw ett tag men sen åkte jag till mamma för vi skulle och kolla på nå lägenheter, dom var rätt fina men tycker det är rätt tråkigt att kolla för det påminner mig bara om att vi snart ska flytta *suck*

Inge mera prat om det, nu ska jag hjälpa Lisa att få in sin header på sin blogg, PÖSS<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0