magnus uggla - trubaduren


Det hära är fan den nya sommar plågan, i alla fall för mig, det är fan den bästa sommar låtan !
Jag älskar låten, haha (a)

Ja men det blev inte heller idag att köpa hårfärg dom hade inte vad jag skulle ha, hehe.
Får springa in på Kicks eller Åhléns och köpa i morgon då jag ändå ska in till stan ;b

Yes, vi åt fisk idag, det var jäkligt gott asså, mums.
Ska snart fika klockan är ju snart 10 i 8, men ska nog vänta ett tag för är inte så jävla sugen på fika just nu.

Ska se till att det blir lite mindre uppdate om dagarna och i stället mycket handling osv.
Lite mera om kläder och skor och sånt och inte en massa slarv uppdate.
Ska värkligen skärpa mig med bloggen, ska nog göra en ny header som Tina ska få fixa in så fort jag gjort en ;b
Men nu ska jag vara social med folk på msn och kolla runt lite på olika hemsidor :)


ceciliaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0