fuck the law

 I live to have fun as long as it stops in the end. ;) <------  Nytt Motto :)'

HA! Nu ska jag plugga, lite granna i alla fall, och sen sova, hehe. Har lagat mina jeans igen HA bra jag är, kanske inte då jag behövde laga dom för 5;e gången ? :o
HA, bra jeans, kanske inte? Asså NEJ! Det är en av dom jobbigaste dagarna i morgon, bara en massa jobbiga saker, helst vill man ju bara sitta av tiden och sen gå hem, men jag har bestämmt mig jag ska få SUPERBRA betyg sen i 8;an, så HA nu ska jag gå och plugga engelska och kolla Sex And The City, sen blir det till att sova en massa :)

PÖSS och GOD NATT :D<3

ceciliaa

ni glömde vell inte att det var den officiella Nudel dagen idag? ;p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0