Vårig Fredag



Idag så såg jag faktiskt att det har smält en heldel eller nja lite kanske?
Det är lite slaskigt :( Gillar inte våren, den lämnar vintern men efter våren kommer sommaren och det är ju bra men i alla fall ;b

hehe, ja idag så har jag vell hängt runt medlite olika folks, satt med Lisa och Lina i maten och pratade hehe snälal brudar ;D
 Engelksa prov i slutet av dagen, är så jäkla nervös för vad jag fick lämnade 4 st uppgifter ;oooooo
Efter skolan så var jag med Kusin vi träffa Rasse på bussen så tärrade vi han, hehe.
Följde med henne och och socialade med henne tills hon skulle ta bussen till luleå.
 Men nu ska jag göra nånting annat HA ;D

Bästa Menigen; Det ärju fan du som döpt mig tll Korv Nisse ? ;o

ceciliaa


vill ha sommar och inte vår :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0