I sumpan nu

Nu är jag i sumpan (sundbyberg) vi har precis ätit middag, blev en VÄLDIGT sen middag men skitsamma.
Den hära flygresan var hemsk, satt intryckt mot fönstret hela vägen och + att vi fick sitta i 35 min och vänta på att planet skule lyfta för att det var nu segt med vädret, sen 1 timme och 5 min i luften *suck* då vi skulle landa så började planet att sega ihop, det började skaka och jag blev typ jätte rädd och trodde vi skulle störta ;b HAHA xD
Men vi klarade oss ;b
Trallalalalaa, vi åkte och handlade mat till helgen, och då vi kom hem så gjorde vi mat och jag gav Balto hans presenter, han blev sjukt glad, haha :D
Vi åt potatisgatäng och kött och sallad och kollade på nå cp på TV;n ;b

I morgon blir det vell att åka in till centrum och kolla på kläder och kolla kläder, elelr så åker vi till Kista Galleria och kolla. Måste kolla efter en skinnjacka ett par chinos och ett par jeansleggings och säkert ett par skor. Men vi får vell se vad jag köper i morgon. Nu ska vi alla alla fall kolla klart Lets Dance och sen skulle det gå nån film på TV som vi säkert ska se, HAHA rolig kväll :)
Hoppas ni har det bra hemma i Boden, hehe det är fan otroligt att det är snö hära i stockholm, Balto ät överlyklig haha och jag som trodde att han blivit 08;a bo ;b haha men han är fortfarande en norrlänging.
Men nu måste jag gå, pöss på er ;D<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0