no no no

HA, asså hej jag är så duktig, blev inte att plugga eller att åka och träna.
Idses fan inte med nått av det, men det får bli att plugga i morgon innan tränigen.
Ingen skulle ju typ dit idag så jag struntade i det, somnade på soffan ialla fall och hade underbara drömma haha ville inte sluta sova. Hehe värsta söta pojkarna ju i min dröm ;D

Somnade vid 6 halv 7 tiden och vaknde nyss när mamma kom hem.
Har suttit och kollat på H&M, haha INTE PÅ KLÄDER faktiskt utan på deras saker till vardagsrummet och sovrummet, har hittat en massa som jag vill ha till mitt rum sen när vi flyttar, hehe ;D
Vet exakt hur jag vill ha, vill ha nån cool tapet som Amanda har, hon har New York som tapet, det är nice att ha det, men jag vet inte ifall jag sak ha det, Vill kanske ha nå annat.
Vi får vell se men har i alla fall hittat en massa saker jag vill ha så det blir vell att klicka hem det sen då vi flyttat :)

Men nu ska jag gå och kolla Andra Avenyn eller Desperate Housewives.

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0