Ny vecka

Eyy ny vecka, kanske inte började som jag hoppats?
Visst den var helt ok men jag vet inte när började killar på mens? Den ända killen som inte har haft mens idag är ialla fall super snälla Robin, hehe ;)
men det blev i alla fall att gå en sväng till korpen med en massa folk sen skulle en massa till frasse men Robin var snäll och åt med mig på skolan eller så vare att han inte hade nå pengar så han inte kunde äta på frasses.
Men vi gick sen till frasses och då satte jag mig med Lisa och Lina haha ASG vadfan XD Haha Lisas arga blick är fan rolig som fan, jag dör typ xD

Har vell intehänt så mycket idag tyckte jag sprang runt hos en massa folk helatiden. Var ialla fall och pratade med en gympa lärare som hade stått och sakt till två klasser at jag skulle få IG i 8;an för att jag skolkade en massa ochatt man inte skulle umgås med mig. Nemen hej vad mycket roligare gympan blev nu ;)
Mamma blev skit sur då jag berättade för henne om det. Berättade för Tina Henna och Amanda och deras första svar var VILKET CP!! Asså dom menade gympa läraren, asså det står i skollagen och en massa lagar att man ABSOLUT inte får prata om en elevs betyg eller så med en annan elev. Så blev sjukt sur. HAHA han blev så ägd också för han började stamma och flamma med blicken och sökte stöd hos dom andra gympalärarna, HA och dom var inte ens med på fys/hälsan, ASSÅ DU ÄR SÅ ÄGD NU SÅ DET FINNS INGET ANNAT!!!

Men mamma och jag ska ialla fall och kolla på lägenheter idag och så ska vi köpa en present till Balto (min hund) som fyller 3 år idag :D<3 Puss på han, pappa skulle köpa tårta till honom idag och då jag kommer ner så ska jag ge honom ett nytt fint halsband tror jag och nå grisöron eller så ;b
Men nu ska jag typ se Sex And The City och bah dö lite, i kväll ska jag plugga och fixa present och typ chilla lite :)

PÖSS<333


asså gu så litenhan var för 3 år sedan, kommer ihåg hur glad jag var då jag fick dig som nästan min egen hund, jag fick dig 3 dagar innan jag skulle fylla år, gu så nervös jag var då för att hämta dig, älskar dig så mcyket gubban ;''')<3

och nu är du stor och skäggig, och busig och det finaste jag vet, kan inte beskriva med ord hur mycket jag tycker om dig lille balro ni**er ;'''D<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0