pocker face

nu har jag kommit hem, har varit hos Mia hela kvällen och dampat lite,
haha älskar dig gumman.
Fick äta en macka då jag skulle gå till bussen såg SÅÅ smart ut tycker jag :p
Då jag kom till Mia så hade vi inget att göra så vi såg vi ''A walk to remeber'', började fan grina till den, HAHA XD
Sen så hade vi inget att göra ett tag så vi ringde Jens och bah kom till TG, men det ville inte han taskigt tycker jag :p
Men sen fick Mia lite cp och skickade till Jens att det var jag som ville att han skulle komma, tack så mycket älskar dig så mycket Mia<3
well vi dampade lite dära och så PLÖTSLIGT så satt jag vid Mias dator och skulle platta hennes hår, haha så där satt vi och pratade en massa tills min buss skulle gå. Jao, kul kväll, vi gjorde inte så mycket men det var fan kul ändå :p

I morgon ska jag FAN, åka till stan och köpa hårfärg, måste färga om, måste klippa mig men det får bli typ senare.
Ska se ifall nån kan följa med imorgon till stan, typ pinsammt att åka till stan själv ju :p

PÖSS PÖSS på Mia :)<3





<333333333333333333


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0