promenad

Blev idag att sitta ute med mamma  i solen och prata och fika, retas och MÅLA med vattenfärger.
Haha

(Jag) - Mamma lyssna!
(Mamma) - Vad ska jag lyssna på?
(Jag) - Men TYST lyssna nu!!! *Lyssar*
(Mamma) - Jag hör inte?
(Jag) - MEN LYSSNA............NUUU!!!! *hör ett brummande ljud*
(Mamma) - En bil?
(Jag) - Nej BAKOM BILEN!!
(Mamma) - Ett släp?
(Jag) - NEEEEEEJ!!!!!!! En skoter!!!!!
(Mamma) - *suck*

Hahah det är VÄLDIGT kul att retas med henne för jag pratr 24/7 om hur kul det skulle vara att ha en skoter, och hon är nog ganska trött på det. 

Men hon berättade i allafall om hur det var då jag var liten och vi satt ute, då vare inge tjat om skoter ljud (HAHHAHA XD) utan då kom jag alltid ut med vattenfärg och satt och målade i snön.

Haha och jag går in och hämtar då vattenfärg och så kommer jag ut och börjar måla i snön, haha (a)
Var jäkligt kul ska jag säga men blev ganska sur då färgen rann ut i snön och det blev helt konstigt.

Men sen gick vi en promenad till min morfar, hehe. Och så var jag dära ett tag och sen gick vi hem.
Har varit ute ganska mycket idag *STOLT* ;)
Men nu ska vi börja göra mat, tror det blir ungspankaka ;b

PUSS<3

haha ;b

vad fint jag målar (a)

mamma målade också fint =)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0