Söndag

Blev inte att blogga igår.
Hittade inte nån skinnjacka eller jo dom som var nå att ha dom kostade typ 2000-4000 kr ;b HAHA
Och dom under 1000 kr var så JÄVLA fula, haha.
Men idag blir det nog att shoppa hem nånting, kanske nå byxer eller nån tröja :)
Ska i alla fall kolla på en skinnjacka då jag kommer hem, det kanske finns nå i Luleå eller på Örjans, vi får se.
Har packat ihop alla mina saker känns ganska sad face att jag kom i fredags och måste åka idag ;/

Men kommer hem i kväll till lilla Boden :)
Skola i morgon HA tråkigt som fan, men vad ska man göra ? ;b
Men nu ska jag fixa det sissta och sen ska vi fara nånstans, tror det blir Kista Galleria (kärlek vad fan :D<3) och se ifall man hittar nå dära, annars måste jag till Luleå nästa helg ;p

Okej men nu ska vi åka, pösshej <33

ps, ifall ni undrar om bakrundens så är det Tina som varit klantig och raderat den xD HAHAH xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0