Torsdag

Asså idag har det FAN hänt saker på skolan.

På morgonen så orkade inre våran grupp göra nånting så vi satt ocg gjorde annat haha (a) Men vi kan typ allt redan :p
Sen på engelskan blev jag instäng på toan i 100 år så jag inte kunde gå på engelskan men min lärare är förstående och men jag har tagit hem engelska bara för att göra henne glad :)
ja, men efter sv/eng så gick jag ner med Karro till matsalen och hon började skratta åt inget, hehe? ;b
Och så kom Jens och Victor och hon skratta bara mera då, men vi var med dom ett tag och hon skratta som fan då asså xD
Men sen blev hon jätte serriös och sa att hon mådde dåligt osv, och det blev bara värre och värre så hon åkte hem, stackare :-/ Men missade matten också (OPS xD)

Och så efter solan så gick jag med Lisa och Lina in till stan och fan vad vi garvade för i tunneln in till stan så ropade med typ knasig röst bah NISSE :DD och så vädne han sig om och då garvade vi för innan bah jag ska kolla ifall han reagerar nånting, men sen skratta vi ännu mera bra för att Jens började jaga Nisse och så hade Jens  vänta kepsen bakochfram och så Lisa bah han springer som Långben men ser ut som EMil i lönne berga och då kolla jag bak och då hoppade han på Nisse bakifrån såg helt miffat ut så jag typ skratta högt som fan, asså omg det såg helt segt ut xD

Men så då bussen kom och vi ÄNTLIGEN kom på den så träffa jag Rasse så satt och pratade med han eller ja han stog och jag satt, och haha Alexander satt i Lisas knä och hon skratta typ helatiden för det såg helt dumt ut, hehe.
 
Då jag kom hem så åkte jag till min moster på dirren med mamma och har precis kommit hem från henne, ochnu ska jag plugga engelska, HA jag vet ROLIGT xD

pöss ;)<3



Kommentarer
Marielle

Idag har du chansen att vinna ett presentkort till ett värde av 500kr!



Kramar från mig :-)

2009-03-13 @ 12:15:24
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0