Onsdag

Heyy, kom nyss hem från en lång och jobbig dag i skolan. Faktiskt rätt jobbiga lektioner idag och så händer en massa också men det tar jag inte upp i bloggen.
Annars rätt chill dag.

Ikväll blir det att åka till ing3 och träna, måste dit ifall jag vill spela mycket i sommar på matcher och sånt, tror inte att vi blir ett fullt lag men vi får hoppas på det :)

Dagens konstigaste; Jens; Du är ju 08;a eller nå sånt sa han. Nej jag är 04;ra ;D HAHAH ;D
Dagens Person; Viktor och Nisse HAHA ojoj vad det rä kul att kittla er, h3h3 ;b
Dagens Miss; Missade bussen hem, så tog den sena *suck*

Ni har vell inte glömt att det är våffel dagen idag? Blir nog våffler till middag, sjukt nyttigt vad fan ;D

pöss på alla läsare <3


en film alla måste se ;D

måste ju bjuda på mig ibland ;b


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0