Torsdag

Hejj rätt udda dag idag, vid halv 10 så åkte typ alla 7;or till Luleå och kollade på en dansföreställning, den sög verkligen.
Det ända som var roligt var när dm började stöna och då en tjej satte fram en gris som nöffade och gick men hon kastade i väg den och Tina stelnade till och bah GRISEN!!!!  xD haha, fan vad jag garvade då, och man hörde i bakrunden då folk bah nu har Cissi Säär roligt eller HAHAH Cissi Säär skrattar xD
Rätt god mat på skolan idag, pastasallade han äta typ lite och sen följde jag med Henna och Amanda till Frasses, var tvugen att springa till skolan för vi hade börjat för 1 min sedan och då jag kom så sa min lärare att jag var 2 min försenade, haha stolt som fan ;D
Sen hände inte så mycket, kom hem för 1 timme och ska typ packa in väska för i morgon far jag ju till sthlm :)
Ska kolla efter
*  Skinnjacka
* Chinos
* Och en present till min kusin som fyller 15 på söndag :)
Grattis till henne :)<3

Men ska vell se ifall det blir nå mat idag, haha är sjukt hungrig just nu. Men pöss på er :)<3



Kommentarer
tina

GRIIISEN! :(<333

2009-03-26 @ 18:00:31
URL: http://uddamaludda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0