Torsdag - SNART HELG ;D

Eyy, vill bara säga att jag har sjukt ont i min rygg.
PÅ morgonen så åkte jag och Lina till skolan och så var vi dära med en massa folk, kvart i 9 så kom en buss och hämtade en massa elever och mig och Lina och körde oss till sävast, Därifrån skulle vi gå in till stan igen, fasiken vad jag har ont i ryggen.
Men ja det gick ändå ganska fort, jag och Lina hade svinigt kul under vägen hehe och medans vi gick på TG på gick vi med massa snällisar ;D
Hehe, då vi ÄNTLIGEN kom fram till avstämpligen så gick jag Mia Jens Victor och Lina till max och åt mat, eller ja det var nog mest Miah som åt mat ;b Jens och Victor drog till stan och gav mig miah och Lina VÄRSTA fet disse, ha den ska man komma ihåg ;p
Men vi gick i alla fall till krpen och sen vidare in till stan där vi var i ca 2 timmar, köpte en glass och en godis, mums ;p
Sen åkte vi från stan och jag och Lina hoppade av vid TG skolan och så hälsade vi på My och en massa, träffade DavidJ och Jonte sjukt länge sen jag såg dom, har fan saknat dom, haha (a)

Men gick till mamma och sa hej dära och fick en macka men sen gick jag hem, så nu är jag hemma och så ska jag se Underworld 3, haha som jag började se igår kväll.

Vi får vell se vad jag gör i kväll, i morgon så ska jag i alla fall åka med mamma och kolla på två st lägenheter, dom skriver på papprerna om huset i morgon ifall jag fattade rätt, HA fasiken vad dom slogs om vårat hus, är ganska stolt men vill inte flytta, har bott hära sen jag var 4 år och det blir ju 10 år jag bott hära så blir nog rätt jobbigt att flytta ifrån det hära stället. Hrmm, men får hoppas på att blir bra vart jag än bor ;p

Men nej nu ska jag gå och se film, haha (a)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0