dålig uppdatering

kommer vara dålig uppdatering i veckan vi fåer inte internet fören på frredag nästa vecka.


Okej allt är nästan flyttat nu, jag väntar bara på röda korset att dom ska komma och hämta mitt gammla sminkbord och sängen. Sitter hemma nu i villan. Känns helt strange att det inte är några möbler hära. Borta i lägenheten är det kaos grejer överallt, låder på golvet så man inte kommer fram. Det suger värkligen att flytta. Kan inte börja fixa mitt rum fören röda korset har hämtat grejerna som ska i väg. 
Serriöst hittate en helkartong med bara massa skräp, asså jag i ett nötskal eller? :o
Åhh jag får damp ifall inte dom från röda korset kommer på måndag minst! Kan ju inte leva i mitt ''rum'' då detser ut som ett jävla kaos med alla saker. Hrmm inte kul.
Har iallafall fixat i min walk-in-closet, känner mig duktig som fixade så bra, nu behövs bara nån låda till underkläder och strumper för det är bara hyller dära.

Ska iallafall fixa i lägenheten i helgen och göra det bästa av det. Måste duscha idag, eller vänta nu har vi badkar hur FAN ska jag kunna duscha då? :o
Hrmm, får vell bada i stället då, mamma får åka och köpa badkuler idag, h3h3.

VILL INTE FLYTTA MAMMA!!!

Men måste gå och packa ner det lilla sissta som är kvar, puss på er gullungar ;-**´<33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0