H&M H&M H&M ;D<33

yey, idag när ag kom hem så sa mamma att mina kläder kommit, gissa glad jag blev ;D
men vi ska skicka tbx en bh, och så orkar jag inte visa ett par helt vanliga vita trosor? :o

men alltså inget speciellt hände idag, jo jag är NÄSTAN FÄRDIG med min tröja, eller jag ä ju klar emd den men ska bara fixa det sissta så är den helt klar. Måste sitta hemma idag och plugga till provet, VAD ROLIGT :DDD
h3h3 då jag cyklade hem så hade jag jätte hög musik på mobilen så hörde inga bilar eller nå. Och så ser jag att nån kör upp på vänster sida och jag är fan påväg att skrika JÄVLA IDIOT då jag ser att det är min morbror, haha lol, fan vad rädd jag blev.
Men alltså då jag kom hem så åkte jag och mamma på direkten och hämtade ut mitt paket ;D

PÖSS PÅ MAMMA ;DDD


bikini

chinos (stavas??)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0