IKEA

Alltså IKEA idag, köpte en massa saker, blev vell inte så mycket??
Hrmm, men mamma och jag ska dit snart igen så det är ju lugnt, då ska vi köpa VÄRSTA stora spegeln till mig :D

Igår var jag med samma folk som jag var med på valborg, eller nästan alla :)
Vi hade trevligt och prtade, sen drog alla och jag åkte och köpte pengar till kortet, alla fattar?
Sen åkte jag till TG och träffade Frida, Fia, Ida, Fiffi, Lollo och Amanda, satt dära resten av kvällen och pratade och umgicks :)

I morgon ska jag spendera hela min dag att plugga till proven som är i veckan, visst är jag duktig?
Måste köpa en present till Miah som blir fjortis på Lördag, h3h3 :)

Men nu ska jag gå och se film, pusspuss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0