It doesn't matter who's wrong or right


Asså det har fan varit regn i luften hela dagen och så när jag skulle hem så regnade det ROLIGT, kanske inte?
Men blir att plugga hela kvällen idag, tråkit öhja men nödvändigt som tusan.

Åhh serriöst jag vill ha ett GH3 eller ett GH4. Rasse kör ju på expert och han missar typ ingen ju :o
Och jag kör på beginner och jag missar alla, men jag vet ju fan inte hur man gör, men sak samma, satt helt förstenad och bara kollade då Rasse körde på expert på GH på skolan idag, det första jag tänkte var att han fuskade ochs en bah men NEJ fuck jag vill också kunna det dära :o
H3h3 (a)

Men nu ska jag äta ialla fall och sen blir det att plugga en massa och sen får vi se ;b

FÖRESTEN Frida och Jesper är SÖÖTA som FAN :D<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0