skin skin som den sol du e låt hela världen se ditt vackra leende ;D

ja men chill dag idag iallafall:)
Pappa skjussade mig till skolan, HAHA juste har jag sakt det? Pappa kom ju ''hem'' igår (tisadag) och ska hjälpa mig och mamma att städa ut huset :)
Men jaja han skjussade mig till skolan, eller nja skolan, han skjussade mig till björknesbadet, och där mötte jag Tina, elin och PENIS HENIS :) vi hade friluftsdag idag och så skulle vi orgentera men ingen av oss kunde läsa karta som vi kom bara till första kontrollen, DUKTIGA. men vi gick tillbaxs och så hörde vi våran gympa lärare säga HÖGT till Tina ''fyfan vad dåligt Tina'' men han sa inget till mig och Henna? :o Han är ju fan s***d.
Men jaja, jag gick iväg till Frida och var med henne ett tag tills mamma kom och hämtade mig för att hon skulle köpa mat åt mig på max, så vi åkte dit och köpte mat och sen for vi till hennes jobb och åt, och så fick jag sitta dära ett tag, sen åkte vi hem för pappa och hon skulle på soptippen och slänga massa saker -.-''''' Kändes som jag hade BROTTOM för Fanny och Julia var inne i stan och väntade på mig. Fan vad taskig jag kände mig.
Men jaja, så jag kom ÄNTLIGEN in till stan, vi gick på frasses och åt eller ja dom åt och jag fick smaka.
Sen for vi till erikslund och satt dära ett tag, sen kom JosseA och Lisa, så vi satt dära ett tag och bara chillade, sen var vi med en massa folk och umgicks och så. Kom hem vid 9 för då skulle jag äta.
Var ute med Balto på en promenad.
Men oj det blev ett rätt långt inlägg, HAHA ingen kommer orkar läsa XD
Men jaja, jag bjuder på några bilder nu :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0