test

har inge o göra så det får bli ett test ;p
snodde testet av http://ssandraniilsson.blogg.se/

Du heter: cecilia  
Låt som när du är ledsen sörjer till? staind - outside, så jävla fin låt asså :)
Beroende av: vänner, killar, pengar, mm (A)
Vem behöver du mest just nu: pengar?
Vad tror folk om dig? haha jävligt mycket, men folk får tycka vad dom vill om mig :))))
Stämmer det? - haha nej typ aldrig XD
Vad får du oftast komplimanger för? haha stora bröst, eller typ snäll, rykten inte stämmer om mig, då blir jag GLAD :))))
Vad säger du för att imponera på någon? haha va? xD
Hur imponerar man på dig? ja du, det behövs fan inte mkt :)
Brukar du skratta för dig själv? jo xD
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: hej vad görs? :p
Var bor du? boden
Trivs du där: jo det gör jag nog :)
Äger du några converse: nejjj :)
Sprit, cider, vin eller öl: inge =)
Brukar du bli för full: nej ?
vad har du för mobil operatör: HALEBOP, alla ska skaffa vad fan ;DD
Är du allergisk mot något: ja idioter :)
Har du haft sex idag: ohja först på morgonen på toan, sen innan gympan inne i omklädningsrummet :)
Nästa mål i ditt liv: kmr inte på nått nu ;p
Hur svarar du i mobilen: hej/hallå :)
Vem ringde du senast? mamma ;b
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: kmr inte ihåg xD
Antal timmar sömn inatt: ids inte räkna xD
Sov du ensam: ja ;p
Brukar du komma i tid: ja :D
När mår du bra: hur fan ska man svara ? XD
När blev du fotad senast: idagg :)
Hur känner du dig nu: smått trött ;b
Vanligaste färg på dina kläder: höhö, vitt elr svart ;b
Vad tycker du om fötter: smått äckligt
Vad saknar du: min lilla vovve =)
Hade du en bra kväll igår: kmr fan inte ihåg vad jag gjorde xD
Favorit dryck på morgonen: vatten xD
När brukar du oftast gå och lägga dig: olika ;b
Är du blyg? nej ;b
Sysslar du med någon idrott: fotboll :)
Vill du hellre ha mail än brev: mail
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nja, gjorde :)
Har du spytt offentligt: HAHA JA i en blommrabatt i STHLM XD
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: skulle jag typ göra bort mig
Är du nöjd med ditt liv: jag kan inte få ett nytt så jo det är jag :)
Är du bortskämd: nejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnej !!!
Vad gör du i morgon: skola, sen vet jag inte ;b
Vad är det värsta du vet? vara morgontrött och vara stressad ;b
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? typ inge
Vad behöver du just nu? PENGAR !!!!!!!!!!!
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? P!NK ;p
Vad längtar du till? sommaren :)
Vad använder du för shampoo? wella antagligen?
Vad är det finaste du fått? BALTO, min vovve
En speciell dag du minns: höhö dagen vi hämtade min vovve =)
Hur gammal är du: 13 fyller 14 om 20 dagar
Tycker du om någon just nu: jo
Om fem månader: så är det oktober :)
Du samlar på: pengar ;D
Gröna eller röda äppeln: båda
Vem ringer du när du är arg/ledsen: olika, mest kusin <33
Gillar du golf: jo det bästa som finns ;D<333 haha XD
Vilken tid gick du upp idag: 20 över 7
Har du sovit i din egna säng inatt: jaoo
Har du strumpor på dig nu: vad är det för jävla fråga, men visst ja det har jag
Vad ska du göra ikväll: plugga, sova
Är det okej att gråta: men ja??
När grät du senast: öhhh kmr inte ihåg xD
Laddar du ner musik och film från Internet: nej
Vad skulle du göra om du vann en miljon: shoppa och göra en massa roliga saker :)
Bär du glasögon eller linser: nejjj
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: men nej??
När går du upp ur sängen en helgmorgon: asså typ 12-2?
Har du piercing: nej
Vill du gifta dig: ja kom och TA MIG vad fan ?
Vill du ha barn: JA kom och ta mig?
Solar du ofta: nejj
Är du bra på att laga mat: JA
Gillar du att dansa: jo
Är du flygrädd: nej, flyger ofta nu ner till stockholm :)
Hur vig är du: inte lika vig som Elin S i alla fall ;s
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten ;b
Vilken är din favoritglass: ehhh vaniljglass
Tror du på ett liv efter döden: njaa
Tycker du om sushi: nej
Vad äter du helst när du ser på film: popcorn ;D
Bor dina föräldrar tillsammans: nej
Har du tandläkarskräck: nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kväll
Vilken ögonfärg har du: blåaaaaaaa
Har du någon gång gråtit dej till sömns: joo
Biter du på naglarna: nej
Röker du: nej?
Hur ofta tränar/motionerar du: 3 gånger i veckan :)
Senaste låt du hörde: juicy pen (remix)
Vad gör du på helgerna: olika ;)
Vad är klockan: 21:30 :)

puss på er gullungar ;-**



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0