NY MOBIL :D

yes nu har jag köpt en ny telefon, känner mig JÄVLIGT glad och nöjd just nu.
jA men alltså igår var jag på dop i kväll kom jag hem, mår inte så bra mår lite illa och så men ska snart sova men först ska jag göra ett inlägg :)

Gulligt dop, söt kusin jag har osv, vad ska jag säga? Det var som vilket dop som helst? jaja, men idag så vaknade jag och pappa tidigt eller jag iallafall, h3h3 det är VÄLDIGT ovanligt om jag säger så.
Men vi for in till våran favorit galleria ''kista galleria'' och gick direkt till the phone house. Lite pinsamt då jag tog fram alla mina kontanta pangar, haha blicken i killens ögon som skulle räkna allt det dära, haha jag såg ut som en tomat då ;)
haha, men fan vad duktig jag är som får ihop 1000 + nånting mera som jag inte kommer ihåg, h3h3 + allt på mitt kort, yey vem äre som är bäst nu då på att spara pengar ;D
Men vi åkte nästan direkt hem och då satte jag mobilen i laddaren och så for jag pappa och Balto till Drottningholm och släppte lös Balto i nån inhägnat område där hundar får springa lös. Balto var VÄRSTA lycklig då vi han fick springa omkring och bara leka med andra hundar, haha vi fick värsta fet dissarna av Balto, haha cp hund <33
Men sen åkte jag hem till lille boden på kvällen. Usch jag måre värkligen inte bra, mår illa och bläää :(
Nej nu ska jag sova, puss på er gullungar <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0