29 November

Jo jag vet jag blogga inget igår men jag hann inte eller jag jag viste typ inte vad jag skulle skriva så jag struntade i det. Men ja på dagen var jag i alla fall med Frida och sen senare på kvällen var jag med Nisse och Alek.

Hehe tror jag skulle ha varit på stan 10 och lämnat nå j*vla kakor till klassen men jag har inte ens bakat så vad fan. Tror det blir att åka till dollar store och köpa nå kakor och sen lägga i påsar och säga att det är jag som bakat dom ;) HAHA så sjukt smart jag är!

Men tja nu ska jag ringa Felicia och se ifall hon sover! Juste måste rinag Frida också och säga at jag glömt mitt smink hos henne, huhu!

Men puss och kram !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0