bada

Cha Cha bloggen! (haha)

Skola i dag då, trevligt trevligt, fick beröm av min lärare för svarade på massa fråger på So;n haha *stolt*
Men efter skolan så gick jag och Flisan in till stan sen hände lite grejer och så men jag tror det är löst nu men vi får se det i morgon. Jaja sak samma, vi gick runt på stan och pratade ocg så, sen träffade vi Tess i gallerian så då var vi med henne ett tag tills hon skulle till hennes jobb igen.
Sen kom Felicias mamma och hämtade oss och så for vi till ica för i dag så ska Felicia färga håret mörk brunt för hon hade tagit fel färg förra gången. Sen skjussade dom mig hem och så nu har jag inte gjort så mycket, badat och tagit bort sminket, haha jag vet kul att läsa men vad f*n, nu ska jag plugga på orden i engelska har ju som sakt prov på ONSDAG! Så tagga tagga tagga! Sattar på ett MVG denna gång vi får vell se hur det blir med det sen när jag gör provet :)

PUSS!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0