bloggen blir lidande

På senaste tiden så har jag varit riktigt dålig på att blogga, vänner skola och vila har gått före om jag säger så.
Nu när jag går i 8'an så får jag betyg och jag är vell den personen som säger jag skiter vell i betygen när jag egentligen bryr mig riktigt mycket i betygen. 
Och ifall jag inte pluggar så är jag med kompisar eller är hemma och sover i soffan ;)

P.g.a allt det hära så blir bloggen lidande och jag har sakt och jag säger det igen, jag kommer inte sluta blogga men för ett tag framöver så får ni räkna med lite dålig uppdatering blir bättre när jag är ledig och kan sitta mera framför datorn och blogga i stället för att plugga :)

I helgen hade jag tänk att ta lite bilder till en ny header! Är sjukt trött på den jag har nu, så jag har börjat fundera på en ny.

Hoppas ni stannar kvar i alla fall ävan fast jag är ganska dålig just nu på att uppdatera :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0