brev!

Kom hem för ett tag sedan, har inte gjort så mycket kollar lite på Sweet 16 på mtv och skriver hära och snart ska jag springa upp med ett brev till mina grannar som är skrivet av......MIG :)

Japp, dom som bor över oss låter så sjukt mycket på kvällarna och dom senaste dagarna har dom spelat gittarr, nu tänker ni typ jaha? Men vid halv 11 på kvällen, bebisarna som bor i samma trappuppgång sover då och jag lovar er det LÅTER högt när dom spelar gittarr och den som spelar slår bara på strängarna ;)
Försök att sova då säger jag bara. Så i dag sprang jag upp till musiken och hämtade ett blad med ''noter'' och nu ska jag springa upp och lämna det :)

Sen blir det att plugga lite engelska :)


PUSSPUSS



Kommentarer
Anonym

Varför ska du lämna en lapp med acord?

2009-11-11 @ 22:18:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0