Junibacken



När jag var liten ca 4-5 år kanske? Så åkte jag och min mamma och pappa till Junibacken i stockholm.
Och som jag tror alla vet finns det ett sagotåg dära. Ohh jag tyckte det var jätte läskigt att åka den, för jag visste att den stora råttan i Nils Karlsson Pyssling skulle komma snart och jag var jätte rädd för den. Och sen att Katla alltså draken i bröderna lejonhjärta skulle komma. Och jag hatade det verkligen. Asså jag blundade och gömde mig i mamma och pappas famn, så rädd var jag för råttan och draken.

Och jag kan ju faktiskt vara så ärlig och säga att jag fortfarande inte tycker om draken och råttan ;s

Men sen en gång när vi var dära så hade Pippi en föreställning och då skulle vi se den och alla barnen satt snällt och tittade på teater men inte jag :D jag sprang tydligen förbi dom och upp till rutschkana och åkte ner. Ifall jag inte minns fel så jagade sjörövarna mig dit upp och sen när jag kom ner hade jag världens fetaste smile i ansiktet men inte dom som spelade teatern. Haha :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0