konstig dröm?

Så nu har jag vilat ett bra och nu känner jag mig lite piggare :)

Måste berätta vad sjuk dröm jag drömde i natt!

Jag drömde att jag var i vårat gamla hus och så var det massa folk dära kommer inte ihåg vilka det var men jaja. Det var i alla fall massa konstiga sker som hände för våran hall blev plötsligt en källare, sen var vi helt plötsligt på en båt som höll på att fyllas med vatten, och sen var jag tillbaka i vårat gamla hus igen och då böjade det med att nån sprang runt och skrek den kommer! Och då var det en (äckel f***) orm som kom, och sen så sa jag typ att nån hade odlat en orm under altanen?
Och sen så vaknade jag, vadå konstigt dröm?

Ja men nu ska jag gå och värma nå mat i mikron och sen ska jag vell se nån film och måla min naglar eller så, pusspuss :)<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0